newmomB bu ayın 16sında olmam lazım ama adet sancısı şuan hiç bişey Yok arılarımda yok genelde bir hafta öncesinden beli oluyordu agrılarım şuan arılarım Yok anlamadım şuan ... birde sen hesapla canım bak kasım 18 adet oldum 22 & 23 gibi biti adetim bu ayında 16sında adet görmem lazım ama dedim gibi agrılarım yok