Ogrtmn 262223-- biz de eşimle umut ismini çok beğeniyoruz ve benim etrafımdaki Umut bebekler çok akıllı gerçekten 🥰
bi_de_bayil_istiyosan Ogrtmn benim ismim de inci, ismimi çok beğeniyorum iyi ki bu ismi koymuşlar diyorum hep. Eğer ismim inci olmasaydı kızıma da inci ismini koyardım ahahaha
minibebisim Ogrtmn benim de kızım olsa adı Leyla İnci olacaktı 🥰 inci ismini severiim adıyla yaşasın çok tatlı isim
Atlassmomm Ogrtmn inci çok rövanşta bu sene ve çok narin bi isim bence gayet hoş ben çok yakıştırıyorum kız bebeklere benim oğlum olcak ama kuzum olsaydı düşünürdüm bu ismi de
Mzzz Bence çok hoş bir isim ayrıca eski isim olması kötü olduğu anlamına gelmiyor şahsen 1-2 isim dışında yeni nesil isimleri hiç beğenmiyorum 🙏 eski isimler daha güzel veanlamlı 🙏
Gizzgzz Ogrtmn kızımın adı mercan kız kardeşi olursa da inci koymayı düşünüyorum bence çok kibar bir isim
Sehseh İnci ismi çok güzel geliyo kulağa bide siz bunu önceden dusunmussunuz hiç degistirmeyin bence adıyla inci gibi gelsin inşallah :)
btlsmh benimde kizim olacak nasipse bende inci koyacagim. kizim olursa iki oglumdan sonra bu ismi koyacağım diyordum. allah nasip etti bir sıcaklik verdi sanki diger isimlere hic bakmiyorum
fizikcianne Ogrtmn tanıdığım çok yaşlı bir teyzede var, sonra tanıdığım orta yaşlı birinde var bir de sınıf arkadaşımda vardı eski isim bence ben olsam tercih etmezdim ama sizin kararınız tabiki
Minikperi İ harfi ile ismi başlayan insanların yıldızı düşük oluyormuş. Ama inci ismine zaafım var çok beğeniyorum 🌸