Dileek22 Kızlar 34. hafta da olup aşırı sırt ağrısı ve aynı zaman da göğüs kafesi ağrısı çeken var mı. Sizce neden oluyor
Haticeu Haftamdan beli çekiyorum ağrıları 38 haftadayim göbeğim biraz yukarıda doktor ağrıların olması normal dedi
Dileek22 Yeter ki bebişlerimiz sağlıklı olsun 🙏 bende yaklaşık 1 haftadır var ne oturulabiliyor ne de rahat yatılabiliyor doktor kontrolüme de daha var o yüzden sizlerden bi fikir almak istedim.