Çok teşekkür ederim kızlar kadın doğum acile gittim sadece mide bulantısı için ilaç verdi devlette ilk defa gittim yüzüme bile bakmadılar adam akıllı muayene bile etmediler bir daha asla gitmem kadının karşımda karıdorda doğumu başlamış bağrıyor kimseyi almıyorlar yanına bir de bağırıyorlar sesini kes diye veznede sıra numarası veren kadın bile gidip kadına çatalda baktı şok oldum