Yesilayse Paketimin son seansı, bende gebeliğimi yeni öğrendim, sizce bir kereliğine gitmem ne kadar doğru. Bebeğe bir zararı var mı?
Sezenoner Yesilayse bence yaptirma hic riske atma. İlk 3 ay cok riskli sonra bir sey olur kendini suclarsin. Cunku genitalde tam rahimin oldugu kismi geciyor radyasyon da var diye biliyorumm.. yine de sen bilirsin.
Bircicekanne Yesilayse gebelikte lazer epilasyon önerilmiyor hormonların etkisiyle zaten kıllanma oluyor tekrar ben önceden yaptırdım doğumdan sonra tekrar başlayacağım
bebegimmm60 Yesilayse gitsende hamile olduğunu söylersen zaten yapmazlar kesinlikle önerilmiyor riske atmana değmez
Beauty_babe2 Benimde 4 şansım kaldı ama Dr. Önermesi laEr yaptırdığım yerde yapmışım dedi dondurdum doğumdan sonra gidicem ins