Lemanpakir Kızlar bugun nstye gırdım bebegın kalp ritimler 180ne kadar gelıodu sancıda 33lerde doktor dogumhaneye yonlendırdı orda serum verıldı benım gıbı bu sekılde olan varsa yardımcı olabılırmı