TBBeYzaBT
Ve işte buda benim hikayem 9 aylık bi seruven uzun bi bekleyiş ve mutlu son buraya dogum hikayemi yazacagım hiç aklıma gelmezdi sanki hiç bitmeyecek gibiydi ama şükürler olsun zorlu bi mücadeleden sonra kızıma kavuşmak banada nasip oldu, biraz uzun olucak bayanlar hakkınız helal edin 🙏
18 yaşımda eşimle severek evlendik yaşımızın küçüklügü ne bazı hayat şartlarından dolayı çocuk sahibi olmayı düşünmedim tabi uzun sürmedi bu istek, her ne kadar bekleyelim dediysekte korunmadn grçirdigimiz bir yılın sonunda bebegimiz olmayışı endişeye düşürdü beni, tabi solugu hastanede aldım gereken bütün testleri yaptırdık ne eşimde ne bende hiç bi sorun yoktu tabi bu testler kontroller derken aradan 8 ay daha geçmişti evet hala hamşle kalamıyordum hsg filmimden sonra açıklanamayan infertile teşhisi konmuştu çok üzüldük artık her ay sonu hüsranla biten bi bekleyişten vazgeçmiştim negatif çıkan gebelik testleri çok yormuştu vazgeçmiştim herşeyden derken tesadüfen hamile oldugumu ögrendim aman allahım gerçekmiydi bu :), ve sonrası çok rahat güzel bi hamilelik geçirdim, kusma bulantılar bile yaşamadım ve gün geldi kızım olcagını ögrendik şükürler olsun nasıl bi güzellikti bu derken aylar ayları kovaladı kavuşmamıza az kalmıştı 38 haftalıkken yalancı sancılar başladı, tabi bizde büyük bi bekleyiş falan ailemin yanına geldik eşimle evde tek kalmamı istemiyordu, ah desem hadi hastaneye demeye başladılar nişanım geldi bi hafta boyunca ardından suyum derken 40 haftayı bulmuştuk fakat açılmam ilerlemiyordu günümüzü doldurma sebebiyle bi korku sardı tabi yatış verildi devlet hastanesinde, bu arada konyalıyım ve konyada olan arkadaşlar şimdi dikkatle okuyun Dr alikemal belviranlı hastanesi acilden 1 parmak açıklıkla yatışım yapıldı gece, yanıma refaktci almadılar malesef tek başımaydım ailem eve dönmek zorunda kaldı, neyse bütün gece nst çekildi evet bütün gece çünkü ilgilenen kimse yoktu artık unutuldugumu felan düşünmeye başlamıştım ki koridordan geçen birine seslenmemle o saatşar süren işgence bitmişti, daha sonra sabah açıklık kontrolüm yapıldı 2 cm açıklıklıkla beni dogumhane katına aldılar, tabi sabah 9 civarı felan ilk dogum oldugu için açılmamın yavaş ilerleyecegni söylediler suni sancı verceklerdi, neyse tabi benim geceden beri kanamam vardı ve suyum geliyor du defalarca bildirdim bu durumu fakat ilgilenen olmadı tabi hep geçiştirme derken kalçamdan ignr yaptılar ne oldugunu sordugumda ise herşeyi bilmek zorunda degilsin herkes kendi işine baksın cevabıyla karşılaştım, tabi bu igneyi yedikten sonra aşırı baş dönmesi ve bulantı yaşadım zar zor hemşirenin yanına gidip başımın döndügünü tansiyonumun ölçülmesini istedim, ve bana şuan seninle ilgilenemem git yatagına yat daha sonra gelir bakarım dediler, evet arkadaşlar çok ciddiyim bu tepkiyle karşılaştım ve o kadar kötü durumdaydım ki denge mi kaybedip düştüm ve düştügüm yerde koridorda kusmaya başladım, inanın berbat bişeydi bu, saolsun bi personel gelip kaldırdı odama götürdü yatırdı sonra tansiyonum u ölçmek için geldiler bense nefes bile alamıyordum, sonra odamı degiştirdiler hemşirelere daha yakın tek kişilik odaya alındım, en düşük dozda suni başlatıldı 25,30 la tekrar nst alındım sancım yüzlerde ben kıvranıyorum tabi ama düzensiz sancılar 1 buöuk saat böyle kaldım derken nst sonucu bakmaya geldiler ve suni çıkardılar, neden kapattılar bilmiyorum hiç bi bilgi verilmiyor, tabi bi nefes aldım kendimi duşa attım hemen sancılarımı karşılamaya çalışıyorum çömelme hareketleri nefes egzersizleri derken, açıklıgım kontrole geldiler hala bi ilerleme yoktu 2 cm açıklık ve ben sancıdan kıvranıyorum, ailem geldi bu arada haber veremedim yaşadıgm durumdan dolayı telfon elime bile alamadım, sonra sadece iki dk kadar görüşebildik benim dogumhaneden çıkmam yasakmış ailemi azarladılar, doktorumla görüşmek istediler müsade bile etmediler neyse iki dk kadar görüştük kapıda annem eşim kardeşim beni öle görünce bişeylerin ters gittigini farketmişler eşim arka arkaya msj atıyor noldugunu soruyor anlattım bana nasıl davrandıklarını çıkmak istedim ama hastane müsade etmiyor buna neyse dedim az daha sabır diyorum, akşm saat 10 civarı açıklık muayenmde 3 cm dediler nst baglandım ama yatmak durmak imkansız sancımı yatarak karşılamayamıyorum hemşirelere sesleniyorum lğtfen bi bakarmısınız falan duymalarına ragmen ne gelen var ne giden aşagı tarafımda aşırı baskı ve yogun kanamam geliyordu dayanamadım nst çıkardım ve nst çıkardıgımı söledim bagırarak ve bi bayan geldi naptıgnı sanıyorsun dedi bende yatarak karşılayamadım sancımı çok agrım var şuan dedim bana buraya yatmaya degil dogurmaya geldin zaten hanım dedi, sabır falan kalmadı ya bende delirdim artık kadını o öfkeyle nasıl saçından tutup koridora çıkardım hatırlamıyorum kapıda ki diger hrmşirelere dogru ittim tabi bunlarda keyf 10 numara çekirdek kola, uzun bi tartışma sonrası aileme haber verdim tutanak tutuldu bütün sorumlulugu kabul ederek hastaneden çıkışımı yaptık, ben aglıyorum o kadar sinirlerim bozulmuştu ki, eve gitmek istiyordum pskolojık olarak mahvolmuştum bedenen olarakta çok yorgundum, bütün bu yaşananlardan sonra son haftalarımda kontrole gittigim hastaneye geldik özele, kontrole geliyorduk ama dogumu düşünmemiştim bu hastanede aileme yük olmak istememiştim, işte herşey şimdi başlıyordu, gece saat 11 buçuk ebe ye yaşadıklarımı anlattım iki gün botunca olup biteni aldıgım ilaçları falan, bu arada doktoruma haber verildi açıklık muayenemde tam 7 cm di, 1 saat öncesi 3 cm olan açıklıgım 7 cm miş aslında, nst alındım doktoruma gönderilcekti çok oturaklı sancılarım çıkıyordu ama bebegmn kalp atışları çok düşüktü, 10 dk içinde doktorum geldi ailem hepsi yanımda dogumhane hazrlandı ben hazrlandım annem kardeşim kapıda eşim yanımda herşey o kadar hızlı oluyordu ki doktorum tekrar muayene etti ve açıklıgım 9 cm sancım geldikce ıkınmamı 1 cm daha olunca dogum başlayacagnı bahsediyor çok az kaldı güzelimler falan moral veriliyor yanımda eşim aglıyor ben aglıyorum kapıda annem aglıyor, suyum patlatıldı içimden bişeyler nasıl akıyor ama tabi biraz daha sancı artıyor dualar editosun allahm yardm et diye eşimi çıkarttım hemen nolur git burdan diye yalvarıyorum moral vermeye çalılıyor az kaldı az daha sabır nolur diyor ama mahvoldu mahvolduk bittik yani o an anlatılmaz bişeydi eşimi gönderdikten sonra herşey çok hızlandı 3 kuvvetli ıkınmamla bebegimin sesi yankılandı kulaklarımda, hala aglıyorum aklıma geldikce, aman allahım ne yaşadım ben öyle ama bitmişti artık bebegimin boynuna 3 kez kordon dolanmış, süt gibiydi kızlar bembeyaz bi bebegim oldu ANNEM gibi hep istedigim gibi, birazcık agladı karnıma yatırdılar sustu boncuk boncuk gözleri biraz başı uzundu korktum doktorum daha sonra sebebini açıkladıgında çok büyük öfke duydum devlet hastanesinde aslında bnm 3 cm yada ilerlemeyen bi açıklıgım yokmuş, bebegim çok fazla kanalda kalmış arabada oturdugum sırada ise biraz baskı olmuş, çok şükür düzeldi şimdi hiç bişeyi kalmadı yavrumun saglıgı yerinde, ben ise pskolojik olarak bitmiş durumdayım, 5 dikişle güzeller güzeli kızıma kavuştum, herşey bitti geçti gitti sadece dikiş agrısı yaşıyorum oturup kalkarken, sütümde geliyor yetiyorda çok şükür, her ne yaşadıysam yaşadım bebegimi kucagıma aldım ya sag sglim hiç bişeyn önemi yok artk benm için, 3 kilo 150 gram gece 00:35 dünyaya geldi kızım 53 cm bebegim, sezeryanı hiç düşünmemiştim ailemin onca diretmesine ragmen ben 1 dogurdum ama ailem dokuz dogurdu, acı çekmemi istemediler son zamanlarımda özellikle ama neden bilmiyorum hep normal dogum istemiştim sezeryan olsam içimde hep bi normal dogum yapma arzusu kalırdı, biraz talihsizlikler yaşadım ama buna ragmen güzel bi dogum yaptım elhamdülillah, şimdi herşey o kadar yolunda ki, darısı başınıza inşalh, unutmayın seçtiginz hastane doktorlar o kadar önemli ki, siz siz olun bnm düştügüm hataya düşmeyin, ilk dogumumdu tecrubesizlik ve bilmeyişimin kurbanı oldum rabbim hayırlı dogumlar nasip etsin, sag saglim yavrularınaza kavuşmak nasip olsun, anlatmaya bile cesaret edemeyecegim şeylere şahit oldum o hastanede kendimi bırakıp başkaları için dualar ettim yalvardım allahım kurtar bu durundan onları diye, normal dogumdan o kadar çok korktum ki ama yinede başardım, korkmayın sizde başarabilirsinz hepsi olup bitiyor...