Hatice--- Mom-girl-Baby normal canım 7 hafta oldum bende ultrasona göre 6 kasiklarda ağrı oluyor rahim büyüyor rahmi tutan bağlar ağrı yapıyor
Melike_02 Mom-girl-Baby çok normal benimde öyle ağırlarım vardı adet ağrısı gibi zamanla geçiyor canım