Melike_02 aynı şekilde bende lazere gidiyordum dondurdum doğumdan 3 ay sonra tekrar devam edeceğim göbeğim çok yok zaten lazerden dolayı bacaklarımı epilasyon ile aşıyorum ince çöküyor zaten genitalide eldiven ile aşıyorum hem geç çıkıyor hem de inceliyor tüyler ayda 1 falan alıyorum heralde 35 haftalığım 36 doktora gitmeden önce alacam tekrar doğuma kadar götürür beni diye düşünüyorum erken doğum riskim de var zaten .