Yagmurozdemir 8 haftalık ultrasondan cinsiyet tahmini yapamamıştık 6 haftalık ultrasonda ramzi teorisine göre cinsiyet sizce ne ortada kaldım ben anlayamadım 😹😹😹 
Birkucukprens Yagmurozdemir benm de böyleydi ilk haftalar yuvarlak tı bir önceki gebeliğim daha fasülye gbi bir görümtündü erkekti 😀 anladığım söylenemez yola buradan çıktım 😅