Devlete gidiyorum suan sabit bi dokturum yok cunku 2.randavularimda doktoru bulamadim yerinde hepsi sirayla tatile cikiyor… İnsallah bundan sonra sabit kalirim😁 sunu soyliyim bi kac kisiden duydugum ozele gidip son haftalarinda devlete gidenlerle pek ilgilenmiolarmis… Bi kac kisi oyle yapmis son zamana kadar ozele gitmis dogum ucretleri cok olunca bi iki hafta kala devlete gitmisler..devlettekiler ilgisiz kalmislar zamaninda niye buraya gelmedin gibilerinde… Nolur nolmaz elimin altinda bulunsun derseniz hic olmadi devlete 2 ayda bi gorunun….