Ben gidiyorum canım çok temiz bir hastane memnunum ben. Mehmet Tunç beye gidiyorum. Eğer özel sigorta. Yok ise bu doktorun muayene ücreti pahalı biraz. Diğer doktorlarında çok iyi ilgili olduğunu duydum. Bir kaç uzaktan tanıdığım bu hastanenin diğer doktorlarına gitmiş memnunlarda onların tavsiyesi üzerine ben de buraya gidiyorum şimdi