Çalışan anneler (özellikle memur anneler) size bi sorum var belki fikriniz vardır veya yaşamışsınızdır. 32. Haftada calisabilir raporu alicam. Ancak benim 7 günüm yanacak iznim var. Calisabilir raporu aldıktan sonra ki 32.ve 37m haftalar arasında bi haftalik yillik iznimi kullansam dogum sonrasına aktarılacak olan 5 haftalik analik izninde düşer mi? Bilginiz var mi bu konuda