Mihrapksknmz Merhaba arkadaşlar birşey sormak istiyorum. Ben şuan hamileyim ve son zamanlarım başlangıç yapıp direk doğum iznine ayrılacam sizce maaş konusunda sıkıntı yaşar mıyım yatar mı bana da bilgisi olan var mı?