29+3 de doktor kontrolüm vardı, doktor suyumun fazla olduğunu, çok fazla şeker hamurişi tükettiğimi söyledi, çocukta kiloluymuş, çok canım sıkıldı, çocuk sağlıklı çok şükür, ama yediklerime de dikkat ediyorum anlayaöadım, şeker yüklemesi de yaptırdım gayet normal çıktı sonucum, nasıl dengeleyebilirim suyumu önerisi olan var mı