Esinbyzkndr hikayemiz nasılda benziyor. İlk doğumum normaldi. Zamanım gelince 1 gece evde sancı çektim sabah gittim 3 cm açılmış dedi suni falan vermişlerdi.
Şimdi 41 haftalık oluyoruz bugün ne sancım var ne suyum geldi, sadece regl ağrım gibi hafif ağrılar. Ama 3 cm açılmış dedi çarşamba günü gittiğimde. İstersen yatıralım demişti cumaya kadar bekleyelim dedim kendi sancım gelir diye. Ama tık yok. Yarın yatış yapacağız suni verecekler muhtemelen 🥹