Selam güzel hanımlar🤍
Ben sürekli pozitif hikayeleri okuyarak kendimi motive ederdim çok şükür ki bende onlardan birisi oldum☺️ hemen başlayayımm🤭
30 Temmuz Pazar günü yani 39+4 düm ve eşimin akrabasının düğünü vardı bende çok gitmek istiyordum ama eşim ısrarla götürmedi ne olur ne olmaz diye bende kendime çok güveniyordum gidicem illa diye ortalığı ayağa kaldırdım yine de götürmedi sanki hissetmiş gibi🙈 neyse bende bütün gün tripli ağlamalı bir halde oturdum. Gece saat 12.30 gibiydi eşim işe gideceği için yatalım dedi. Bende tripli tripli giderken bi akıntı geldi. Önce altıma kaçırıyorum zannettim🙈 baktım ki baya baya su gidiyor istemsiz şekilde. Annemle ablamı arayıp sordum su bu şekilde mi geliyor diye evet hemen hazırlan dediler. Bende acele etmeden önce evi toparladım sonra güzel bir duşa girip hazırlandım. Tabi o sırada eşim evde bi oraya bi buraya koşuyor bir yandan banyonun kapısında beni konuşturuyor iyi miyim diye 😂 sonra ağlaya ağlaya duygusal bir halde hastaneye gittik. Bu arada ben özel hastanede takipliydim fakat doktorum izine çıktığı için tanımadığım doktorda doğum yapacağıma Başakşehir Çam Sakura şehir hastanesinde doğum yapmaya karar vermiştim, oraya gittik. Kadın doğum acile gittim içeriye aldılar direkt beni. Doktor alttan muayene etti ve açılmamın olmadığını söyledi. Suyumu iyice boşalttı eliyle. Sonra Nst ye bağladılar sancım çok çıkmadı. Sancı odasına götüreceklerini söylediler bende gittim eşimle kayınvalidemlerle vedalaştım ağlaya ağlaya 🥹 annemler daha gelmemişlerdi yoldalardı. Neyse sancı odasına gittim yatışımı yaptılar. Aç olduğumu söyledim kayınvalidem yemek getirdi sonra refakatçi olarak yanımda kaldı. Önce kendi sancımla açılmamı bekledik. Yürüyüş yapmak istediğimi söylediğimde çok fazla izin vermek istemediler. Yani 4-5 saat sancımı beklediysek toplam da yarım saat zorla yürümüşümdür bunun nedenini bende anlamadım. Neyse doktor geldi 4 cm açılmamın olduğunu ve suni sancı bağlayacağını söyledi bende bundan korkuyordum. Suni sancı ilk başlarda rahat geçerken yarım saat- 1 saat sonra iyice etkisini göstermeye başladı. Gerçekten de fena bir şeymiş 🥹 Zaman geçtikçe sancı süreleri azaldıkça iyice kavranmaya başladım. Sürekli kayınvalideme yalvarıyordum ne olur beni buradan çıkartın ölücem yoksa diye. O da çaresizce çok az kaldı biraz daha dayan diye ağlıyordu sürekli 🤦🏻♀️ Bu arada ebeler doktorlar kesinlikle önemli bir durum olmadıkça sezaryene almayacaklarını söylemişlerdi başta. Sancılarım arttıkça kayınvalidem sürekli belime masaj yapıp rahatlattı beni. Doktor bir ara geldi ve yürümemi istedi Nst yi söktüler falan ama bu sefer de ben kalkamadım başım dönmeye başladı. Tekrar yatırdılar. En son hatırladığım şey sedyenin ortasına doğru kendimi sıkarak yatmıştım annemi içeri almadıkları için kayınvalidemi görüntülü aramıştı beni istemişti ben konuşacak halde değildim ve sadece anne ben ölüyorum hakkınızı helal edin demiştim bir tek bunu hatırlıyorum 🥺 Artık dayanamayacak hale geldim ve ilk defa o zaman bağırmaya başladım. Doktor ve ebe geldi açılmama baktılar tam açılma olduğunu ve doğuma alacaklarını söyleyip kayınvalidemi odadan çıkardılar. Yattığım sedye bir anda çatala dönüştü odadan hiç çıkarmadılar beni. Neyse doktor sancı esnasında haber ver ve ıkın dedi. Bende hiç bağırıp kendimi yormadım. Sancım gelince söyleyip gözlerimi kapatıp sadece ıkındım. Ebe ve doktor doğum esnasında çok güzel motive ederek yaptırdılar doğumu sürekli gaza getirdiler beni🤭
3-4 ıkınma sonrasında gözümü açtığımda yavrum karşımdaydı🥹 bütün ağrılarım geçti🥹 31 Temmuz öğlen 13.50 de doğumum gerçekleşti. Doğum esnasında kesiklerim olduğu için dikişlerimi attılar. Sonrasında bebeğimi giyindirip kucağıma verdiler napacağımı bilemedim emzirmesini bile bilmiyordum ama bir anda annelik yüklendi sanki aldım güzelce emzirdim 😊 bebeğimi ilk görüşüm, eşimin yanımıza gelip bebeğimizi kucağına alması, ağlaması hepsi o kadar güzeldi kiiii çektiğim bütün acılar ağrılar geçti hiçbir şey hatırlamıyorum bile😊 Sonra odaya çıkardılar bizi, hemşirelerin ebelerin doktorların ilgileri alakaları çok güzeldi. Özel hastanede böyle hizmet alabileceğimi sanmıyorum. İyi ki doktorum izine çıkmış ve orada doğum yapmışım. Bu arada benim kalçamda çatlak vardı ve ben doğum esnasında kurulmasından çok korkuyordum. Ama inanın o an aklıma hiç gelmedi ve hiç ağrı bile hissetmedim, Allah gerçekten yardımcı oluyor hiç korkmayın🌸 Benim yavrum 18 günlük oldu ve şuan da yanımda yatıyor, Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın🥹🤲🏻 Hepiniz sağ salim bebişinizi kucağınıza alsın inşaAllah🤍🌸
Birde benden size tavsiye;
Sancı anında; Sümmes sebiha yesserah
Rabbi yessir dualarını okuyun çok iyi geliyor.
çocuğu ilk gördüğünüz an; kelime-i tevhid getirin.
Kucağınıza ilk aldığınızda; sağ kulağına ihlas suresini okuyun.
Emzirmeden önce; ağzına hurma sürüp dudaklarına zemzem suyu damlatın.