-Nabiyeva Kizlar erkek bebeyinizi kac haflayik normal dogumla dunyaya getirdiz 35 haflalik hamileyim sabrim yetmiyo artik bir an once gelsin diyorum
edaozuysal91 -Nabiyeva 34 haftalik hamileyim bende. Çakıldı kaldı sanki şu son 1 Ay. Bende sağlıkla gününde hayırlısıyla doğurmak istiyorum artık. İlk bebeğim erkek 38de doğurdum canim
Wera -Nabiyeva bazı hareketler var onlara başlayın sık ilişkide faydalı bende okdarlık olsam 36 37hemen çıksın die uğraşırdım
zeyenp5524 Erkek bebek geç dogar derler ama benım büyük oglum 36 ya girdigi gece dogdu küçük oglumda 37 ye girdigi gece dogdu 3. Oglum ne zaman gelir bilmiyorum daha cok war 🤣🤣
neseaydin İlk oğlum 36 ikinci oğlum 37 hafta üçüncü oğlum 37+4 haftalık doğum yaptım:) az kalmış az daha dayan can😍
Bebebebem Bende 35 haftalık oldum bugün iki kızım da 39+4 te doğdu 3. Eezeryan olacak banada geçmiyor şuan ilk defa oturma odasına geldim tv bakıyorum bunaldım hava sıcak uyuyamıyorum hiç bir hazırlığım yok kafam çok dolu ne yapacağım şuan bilmiyorum