Naimee Kızlar ayaklarım aşırı derecede şişti.Ne kullanmalıyım 36.haftadayim ama üstüne dahi basamıyorum
Baharoloji Naimee tuzu kesin tamamen ayaklarınızı kalp yukarsında tutun dinlenin bol bol tansiyonunuzu da takip edin
denizom Naimee doktora gidin bianda çok şişme olduysa. Tansiyon çıkmış olabilir. Gebelik zehirlenmesi olabilir.
Selinisi Naimee bende de çok var agriyo basamıyorum. Simdi tansiyon ölçtüm 14 e 7 çıktı benim genelde düşüktür. Ondan mi. Kaynakli. Blmiyorum devam ederse yarın doktora sorucam sizde tandiyonunuza bakın bi