Merhaba sevgili anneler bugün görüş günümüzdü 38 haftalığız doktorum bebeğin oblik geliş olduğunu yani başının sağ kasık tarafında olduğunu söyledi tabiiki beklenen doğum tarihine kadar kanala girebilir ama girmezse normal doğum olmaz maalesef dedi. Böyle bir şey yaşayan var mı? Bebeğin başı kanala girer mi? Ekstra bir şey yapmam gerekir mi? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🤗❤️