Mryk hayır panik olmadım sizde olmayın lütfen bol bol dua edin. Kolay bi süreç elbette değil bilinmezlik var ne olacak nasıl olacak diye doktorlar çok önemli bu konuda benimle hep konuştular anlattılar süreci ve rahatlattılar. Zaten bebiş hemen çıkıyorrrrr onun sesini duyduğun an her şey bitiyor. Ben panik olmadım ama heyecandan yanda olan ellerim çok titremişti ameliyat anında. Bebeğinize odaklanın sadece genel olmayı hiç istemedim ilk ten tene olan o anı kaçırmamak için🙏🏻