Bende yazmak istedim bir ay oldu dogum yapalı şimdi yazmaya fırsatım oldu ilk sancılarim 15 temmuz cumartesi günü başladı ve o günde kiz kardeşimin düğünü var di ama.benim oglum teyzesinin düğününde gelemek istedi 😊tabi ben dayandım sancilarim gece yarısına kadar sürdü ama çoğalmadi kardeşimin düğünü bitti ve ben direk hastaneye gittim.nts ye bağlandım acilmam yoktu eve gönderdiler sabah yine gel dediler tabi ben gitmedim biraz daha dayandım öğlen gibi özele gittim artık sancılar dayanılmaz oldu tabi 2 santim acilmam vardı eve gittik biraz daha bekledim ama dayanamadım hem de çok korktum bi an dogum yaparım evde diye hastaneye gittiğimde acilmam 4 santim olmuştu yatışim yapıldı artık sadce bebeğimin gelmesini bekledim ama.bizimki maalesef normal doğumla gelemek istemedi acil sezeryana aldılar beni ve hiç korktuğum gibi değil sezeryan normal.dogumda çektiğim sancılar daha kötü ve uyandığımda oĝlum yanımdaydı bütün acılarımı unutm o an iyiki dedim çok farklı bir duyguymuş anne olmak kucağıma aldığımda dünyalar benim oldu sezeyan hiçte kötü degi mis çok şükür ilk gün ayağa kalkmak ta zorlandım ama sonra toparladım biraz çok şükür bir ay oldu elhamdülillah