Çocuğu olan anneler çocuklarınızın kolunda aşı izi var mı kızım 3 yaşında aşı izi yok herkesin çocuğunda görüyorum aşılarıda eksik değil bildiğim kadarıyla verem aşısı iz yapıyordu . Kızımı gören aşısı mı tutmadı acaba diyorlar böyle bir şey var mı herkeste aşı izi olmak zorunda mı?