Kubra2610 aslında üstten baksaydi ben 40 im çıkınca kontrole gittim üstten baktı hatta dediki ilişkiye girmediniz dimi dedi hayır dedim iyi yapmışsın yumurtan oluşmuş hamile kalırsın yakında adet olcaksin dedi yani bu kadarı gorunuyo en azından siz bence başka bir doktora imkanınız var ise gidin derim kötü bişey olmasa bile sizin için zor kansız kalirsiniz