Merhaba hanımlar tatile gidiyoruz bugün diye ilk def tampon aldım denize de girebilmek için güzel yerleştirdim bence çünkü hiç sızdırma yapmadı ob super plus aldım en yüksek emiciliği olanmış galiba eczacı direkt onu verdi benimde aklıma sormak gelmedi biraz hissettiriyor kendini ama en önemlisi karın ağrısı yaptı bende bu neden olabilir ? Yanlış yerleştirsem herhalde sızdırma yapardı ama sızdırma yapmadı hiç ağrı oluyor hep