Aslinda nasil nerden baslayacagimi bile bilmiyorum cok güzel bir ikiz hamilelik gecirdim ne bir mide bulantisi nede baska sikayet tam 38+2 ye kadar tasidim ikiz ogullarimi ve son güne kadar hep aktiftim. Bir normal dogumum var oglum 3 bucuk yasinda ben yurt disinda yasiyorum ve burda normal dogum olsun diye herseyi yapiyorlar. Bebeklerin ikiside bas asagi geldigi icin doktorum beni normal doguma ikna etti normalde bende normal dogumu destekleyen biriyim ama ikiz oldugu icin korkularim vardi. 38+0 da hastanede suni sanci icin yatisim yapildi hapla her 4 saate bir sanci veriyorlardi ama bir ise yaramadi 2. günün sonunda suyumun patlatilmasini istedigimi söyledim bu arada bu sürecte gebelik zehirlenmesinden süphelendim cünkü belirtilerin cogu vardi ve tansiyonum sürekli yüksekti. Kan testi yaptilar ama kanda birsey cikmadi. Suyumu patlattilar ve tam 5dk sonra öyle bir sanci girdiki anladim dogumun basladigini zaten 6cm aciklikla 2 gün öyle dolasmistim hastanede 5dk ya bir giren sanci baya bi cogaldi tekrar muane ettiklerinde 9cm olmustu agri kesici icin zaman bile kalmamisti ve tam 1 saat sonra ilk oglum dogdu hemen gögüsüme koydular o kadar güzel bir duyguydu ki o an tüm sancilarim gecmisti. Ilk oglumu hazirlamak icin geri aldilar o sira oda baya kalabalik ikinci gelmesi icin tekrar sanci vermeye calistilar serum filan takildi ama tam o sira olanlar oldu karnimdaki oglum kardesinin ciktigini anladi resmen kardesini ariyordu icimde cok hareketlendi kalp atislari düsmeye basladi ve karnimda döndü bas asagi degildi. Doktor döndermeye calisiyo pozisyon filan degistirdik herseyi denendi ama kalp atislari gittikce düstügü icin acil sezeryane alindim.. o kadar hizli gelistiki kendimi birden ameliyathanede buldum etrafimda birsürü insan ben bagirip kiziyorum iskence ettiniz bana ben basindan sezeryan olsun dedim yapmadiniz diye kiziyorum o sira oksijen maskesi takili ben hala bagirip cagiriyorum hicbise anlasilmiyor tabi😂 uyandigimda dinlenme odasindaydim ve 1 saat durmadan aglamisim bana iskence ettiniz diye.. dogumdan sonra tansiyonum hala düsmedi ve gebelik zehirlenmesi tehsiside konuldu kan testi yaptiklarinda cok yeniymis diye cikmamis kanda.. suanda hala tansiyonla ugrasiyorum ilaclar kullaniyorum ama düsmüyor malesef. Iki oglumda cok sükür iyi bende iyiyim ama iki dogumu yapmak beni biraz piskolojik olarak yipratti hem alttan dikislerim var hemde sezeryan dikisi..
Herseye ragmen ikiz annesi olmak mükemmel birseymis suan tam 1,5 haftaliklar ve her baktigimda eriyorum tüm yasanmislari unutuyorum🎈🎈
