Kızlar selamm nasilsiniz?
Bugün 39+3 günlüğüm ama henüz bir doğum belirtisi yok hafif halsizim arada böyle karnım ağrıyor gibi oluyor ama psikolojik mi doğum sebebiyle mi bilemiyorum. Sizlerin nasıl başladı doğumu yada kaçıncı günde bir şeyler hissetmeye başladınız