busra_ulcay153 Arkadaşlar elektrikli göğüs pompası mı alayım normal diğerinden mi bilemedim tecrübeli anneler link koysalar veya fikirlerini söyleseler çok sevinirim
Baharoloji busra_ulcay153 mamajooo tekli kullanıyorum oğlum yoğun bakımdaydı 2 ay gece gündüz 3 saatte bir kullandım hiç sorun çıkarmadı bir de mochi var manuel onu da öneririm çok pratik