Sevgii27 Kızlar 37 haftalığız son 1 saattir kasılmam var bebek bi yere toplanjp kalıyor korkmalı mıyım, napacağımı bilemedim 🥺
Nhlhmz11 Sevgii27 beş dk dan az olursa doğum başlangıcı ama düzenli değilse yalancı sancı , benim o şekil kasilmalarim 33-34 ye başladı çok fazla , 37 de doğum yaptim
Sevgii27 kahvesever__ doğum belirtisi değildir dimi 37. Haftaya girdim diye herşeyi doğum belirtisi sanıyorum 🙇🏼♀️