Egeminannesi Mryk bı Metehan tanıdım ondan sonra o isme uzak kaldım bu kdr yaramaz çocuk olmaz yerinde durmuyodu 😆😆
napyaca Mryk Kardeşimin adı, hatta ben koymuştum ama soyadımız da uzun olduğu için keşke Mete koysaydık diyorum bazen 😌 Onun dışında çok güzel bir isim bence
Mryk Egeminannesi Valla ilk oğlum içinde adını mert koyma çok yaramaz oluyor demişlerdi gerçekten bir dk durmuyor bakalım bu nasıl olacak
Egeminannesi Mryk bizim akrabanın vardı çocuk felaket yaramazdi ,😅😅😅 o yüzden o isimleri ben hep eledim 😁😁😁
Kediannesi1 Mryk yeğenimin ismi Metehan bende Oğuzhan koyacağım oğluma Türk isimleri seviyoruz biz çok da tatlı bir çocuk uysaldır 3 yaşında hiç öyle sendrom şu bu geçirmedi hiç annesini yormadı
momtubb Mryk bende 2.oğluma koyacağım inşallah ,karar verdik , çok güzel bence , sağlıkla gelsinler 🙂