Mucizeemm94 30+4deyim. Gobek etrafim tas gibi oluyor. Sag tarafimda sanki hep bebek. Ve gobegin etrafinda hareket ettikce agrim oluyor
Sukran2022 Mlsfcr Ay maşallah maşallah hareketli bebek sağlıklı bebek demek Allahım kötü zamanlarını yaşatmasın bize sağ Salim gelsinler de Normal doğum mu yapmayı düşünüyorsun yoksa sezeryan mı ?
Mlsfcr Sukran2022 normal istiyorum tabi ama doktora gidince belli olacak tabi yine hayırlısı nasılsa öyle olsun bakalım
Nileh Ay evet bende de aynı alttan vuruyordu hemen hastaneye gittim erken doğum riski olduğu için çok korkmuştuk . Doktor bakınca dik durmuş ayaklarıyla vuruyor ondan öyle his ediyorsun dedi korkulacak bşy yok .