Tatlisanne Kızlar sabahtan beri ağrım var ya 26 haftaligim adet olucakmisim gibi belim kaşıklarım bacaklarıma vuran ağrı neden böyle oluyor olabilir ne yapsam gecmedi 😐
Hafizeipek Tatlisanne ara ara adet sancısı gibi ağrı oluyor evet ama çok kısa süreli oluyor benim 32 haftalığım ben ama o haftalarda hiç ağrım olmadı bir de sabahtan beri geçmiyorsa doktorunuza bilgi vermeniz en iyisi olur
haticestc Tatlisanne erken doğum belirtisi olabilir hemen doktoruna git lütfen bu şekilde şiddetliyse başvurmak lazım
Zeliha66 Tatlisanne erkenn dogum belirtisi olabilir bi doktora git canim. Benimde 5 6 gün önce oldu aynısı gittim rahimde yumusama varmıs. 25+0iz
Zeliha66 Tatlisanne insallah insallah yoktur strese girme cok fazla kasılman dahada siddetlenir sakin olmak cook zor ama sakin olmak zorundasin. Bizede haber ver doktordan gelince
ikizlerimveannesi Tatlisanne vücudunu sıcak tutmayı dene o haftalarda bende de olmuştu sıcak tutunca rahatladığımı farkettim tabi yine de doktorunla görüş bir sorun yoksa dediğimi deneyebilirsin bende işe yaramıştı 🤗