EG75 Sali kontrole gittim bebeğim yuzunu gostermedi plasentaya dogru kafasını sokmuştu, bugun tekrar gittim 2 gun aralıklı aynı pozisyondaydı gostermiyo yuzunu kafasını plasentaya dogruydu yine. Endişelendimm… varmı aranızda boyle olan, 30 haftalıgız
Sm135 EG75 kendi doktorumda bir türlü denk gelmiyor bi perinatologa gidiyorum arada 2 kere onda görebildim🥹
Novamomy EG75 36 .haftamın ortasına geldim en son net yüzünü 20 .haftada detaylıda görmüştüm ondan sonra hep bebeğim plasenta arasındaydı ve hala yüzünü görmek nasip olmadı
Hil7889 10 gün sonra doğurcam 26 da detaylıda gördük bi tek sonra sırtıma döndü yüzünü sadece sırt görüyoruz toto görüyoruz 10 haftadır😅 doğumda tanışcaz artık 😂 Doktorunuz aksini belirtmediyse nazlıcan bir bebişiniz var 🥰
Hil7889 EG75 merakınızı o kadar iyi anlıyorum ki 🐣üzülmeyinn yavrulara sağlıkla kavuşalım da doya doya bakarız her bir zerresine 💖
Zeynepkocaoglu06 36+3′'teyiz detaylı ultrason da net bir resmî var onun dışında eli hep yüzünde göstermiyor inatçı olacak herhalde yada fotojenik değil 😂 ben babasına benzetiyorum ama eşim hep elleri yüzünde uyur