Goncagul_7106 Cmscms06 Bütün yazılan ilaçları ben kullanmadım sizin gibi daha kötü oluyordum Şuan 23+6. Haftalığım ve şu sıcaklar hariç bir sıkıntım yok bebegım de herkes kullan dedi ben kullanmadım Detaylı ultrasonu bekledım şükür saglıklıca ilerliyoruz ❤️