caniminikizleri MaşaAllah 33 hafta baya erken ama bebisleriniz çok iyi gelişmişler kilolarına şaşırdım baya iyi sübhanallah, ve o tarihte doğum az kuvozde kalmak, büyük nasip
Allah’ım herkese en sağlıklı kavuşmayı nasip etsin ,🤲🏻
11 haftalık olduk şükür, hem sevinç hem korku hepsi bir arada 🥲
Hala kan sulandırıcı ve progestana başlamadım nedense çok tereddüt ediyorum bunları kullanmakta, siz kullandınız mı ?