hilalklkn Kızlar yarın doktor randevum var 39+4 oluyoruz yarın. Artık doğurmak gerçekten 😂😂 Neler yapabilirim doğumu hızlandırmak için
G12s_18 hilalklkn Gerçek sancı olmadıktan sonra yalancı olmasının faydası yok zaten boşa heyecan yaratıyor 🤣
Fik G12s_18 ay valla boşa heyecan birde alt kısma basınç yapması yok mu bu gün çok basınç yaptı bebek de çok kasıldı dedim heralde suyum gelecek bu gün tutmadı 😅
Fik Ah kız deme öyle bende ben 37+2 deyim dayanamıyorum gelsin istiyorum artık 🥺 inşallah kısa sürede sağlıkla kavuşuruz bebişler ile
G12s_18 Fik benim de öyle kasılmalarım ve mide bulantım oluyordu bende dedim tamam bugün gelecek tık yok kandiriyorlar bizi 🤣
Fik G12s_18 ay valla dolandırıyorlar kız birde sert sert vuruyor dün gece uyuyamadım adam akıllı eşim nasıl rahat uyuyor bir yandan sevdim uyurken bir yandan yumruk atıp uyandırasım geldi xnxmmcmc çalışıyor diye kıyamadım 😂