03ekim ilk önce kadın doğumdan randevu alıyorsunuz sonra doktota görünmeden nts odasına giriyorsunuz ondan sonra doktorun yanına gidiyorsunuz sonrali haftalar için nts için doktor randevu veriyor ben ilk 37 gittim ama sanırım 36 baslıyorlar birşey yok ise siz randevu alın belki gittiğinizde nts bakarlar ben o haftalarda gitmemiştim doktora