Bugün 17 haftalık olduk bu zamana kadar hiç haraketini hissetmedim ve bu 2. Gebeliğim normal de 2. Gebelikte daha erken hissedilir diye biliyorum ama yok bu bana normal gelmiyor bir de sürekli karın ve kasık ağrım var bir de afedersiniz ishalim bi kaç gündür bunlar normal mi ? Bu durumu yaşayan var mı ?