Ozge111 uzunca bir süre ben de yaşadım basur kaniyirdu her çıkışında artık bana da fayda etmiyordu malesef hiçbir gıda duphalac az az yariyordu sonrasında kahvaltıda zeytinyağı tüketmeye başladım salatalık domates üzerine ekmekle banarak o mu fayda etti yoksa haftalar ilerledikçe mi düzeldi bilmiyorum şuan 38 hafta oldum çok şükür sıkıntım kalmadi