Ada9124 8+2 deyim kasığımda sancı oluyo doktorum normal dedi. Sizin hamilelik nasıl geçiyor. Bulantı,sancı,lekelenme şikayetleri olan var mı yoksa sakin bir hamilelik mi geçiriyosunuz?🥰
Esraozkan Ada9124 8+2 olduk bi kaç gündür göğüs ağrılarım olmuyor bulantı ara ara kasık ağrılarım da geçti şükür arada rahimde ağrı hissediyorum rahat geçiyor bende çok şükür