Yenianne7 Balbebem [https://ty.gl/cvskkoq56l](https://) Linki ekleyebildim mi bilmiyorum ama prize takılan gece lambası diye de bakabilirsin ☺️
hilalaktascelik Ben fisher price ın gökkuşağı modelini aldım. 3 farklı ses modu da var. Hem de çok pahalı değil geçen ebebek indiriminde 430 a almıştım
Balbebem hilalaktascelik 540 olmuş😅 kullandınız mı peki bebek için yeterlimi ve sizi rahatsız ediyor mu ışık yoğunluğu
Balbebem Baharoloji bende öyle biliyorum, araştırıyorum ilk bebiş olduğundan ama öneren doktor olunca şüpheye düştüm… 2 aylık olmuşlar hâlâ ışıkta uyutuyorlar. Karanlıkta kalınca sarılık olur, ilk aylar karanlıkta uyutmayın demiş🤷♀️
Baharoloji Balbebem değişiyor maalesef hepsi aynı şeyi söylemiyor benim doktorum da böyle demişti araştırmak bize kalıyor
hilalaktascelik Balbebem Yok şu an sepette hala 432 TL indirim var ışığı ise çok yoğun değil loş kırmızı
MerveTeyze Balbebem Xiaomi nin bir lambası vardı ama şarj edilebilir olmadığı için almadım vana taşınabilir bir şey lazımdı sonra bunu gördüm yorumları da uygundu bundan aldım biraz büyüyüp kendi yatağına geçtiğinde istediği sürece kendi ışığını açabilir böylece bebeğim  korkmaz diye
MerveTeyze Balbebem yani odaya belki ayrıca bir lamba gerekebilir Xiaomi nin şu var mesela  Yorumları çok iyi ama sabit elektrikle çalışıyor şarjlı olsaydı alırdım bu da çok şık ve kullanışlı yorumları da iyi ama benim aldığım dokunmatik şarjlı minnak kuzum gece korkarsa ona eşlik eder
MerveTeyze Balbebem bu gün geldi sıktıkça renk değiştiriyor sarı - beyaz ışığı oldukça yeterli kırmızı en zayıf mor mavi ve yanlış hatırlamıyorsam yeşil rengi vardı 29 tane alıp cam balkonun altından sokağa doğru dizesim var :) bebemi bilemem ama o sevmese de ben balkonda ışık açmak istemediğimde falan kullanırım :) şarjı uzun gidecek gibi duruyor
Balbebem MerveTeyze diğer önerdiğiniz daha mantıklı geldi☺️ kendi odamızda tutmayı düşünüyoruz bebişi. Oda ayırma planım şu an yok ama olursa kullanışlı olursa bu önerinizide dikkate alacağım🙏 teşekkür ederimm
MerveTeyze Balbebem canım bim Online da fiyatı iyiydi eğer kastettiğin xiaomi lamba ise diğer yerlerde 1200 gibi
Bircanm Balbebem ben kumandalı ayarlanabilir ampul almıştım kızım 2 yaşında odasını ayırdım odasında kullaniyorum gayet güzel kullanışlı normal avizenize takıyorsunuz ekstra biseyede gerek yok
Balbebem Bircanm yeni doğan döneminde kullanılabilir mi ben ışık olması için değilde şu sarılık mevzusu için loş ışık veren bir ürün arayışındayım☺️
Bircanm Balbebem ilk doğduğunda kendi odamda kullandım istediğiniz ayara getirebiliyosunuz normal ampul olarakta kullanabiliyorsunuz
Zytng Balbebem bizim odada abajur vardı ben ona uzaktan kumandalı renkli ampul aldım. Kırmızı olanını yakıyorum onunla uyuyoruz. Uyuma hormonunu tetikliyormuş kırmızı ondan 😃 her renk yanıyor ama. Şiddetini de artırıp azaltabiliyorsunuz. Gece uyanıp alt vs değiştirmek gerekiyorsa falan normal sarı ışığa dönüyoruz bence baya pratik ve uygun fiyatlı. Öneririm