Emzik bebeklere tokluk hissi veriyor, meme reddine sebep olabiliyor. Aynı zamanda tokluk hissi verdiği için sizi daha az emip daha az kilo almasına sebep oluyor. Bebek 40 ı çıkana kadar annenin yaka iğnesidir gak dese meme guk dese meme verilir. Sürekli meme istiyordu vs yazan arkadaşlar zaten normali bu. Ama bebeğiniz reflüsü olan bir bebek olursa emzik öneriyor doktorlar çünkü çok faydası oluyor.