MirsT erken gebelik testi alaçam canm eşimin işten çıkmasını bekliyrum canım bu adet gelmeden 1 gün önce ben erken gebelik testi yapmıştım 2 side silik çizgi çıkmıştı testler hala duruyor atmadım demin gittim baktm çizgiler duruyor gölge gibi. Ama ertesi günü bu kan geldi sonra başıma böyle şeyler geldi eşim 5.30 çıkıyor 6 da evde olur büyük ihtimalle hayırlısı bakalım 🤲🤲🤲🥺 pozitif olur insallahhh 2. Çizgi silik gölge falan olmadan koyu çizgileri görürüm 🤲🤲🤲