ozturkaeb E bebek in bu bakım setinii kullanıp memnun kalan var mı içeriği güzel fakat her ürün işlevli mi ? Ateş ölçer ozellikle
Mavidunyamm ozturkaeb su kıllı yataklardan kullandım bebeğime ve hayatımda bu kadar iğrenç bir ürün görmedim. Aynisiydi hatta bunun. Çok çok pis koku yaptı. Kaliteli olanları öyle koku yapmaz belki. Onun yanındaki taragi kullanıyorum hep şuan… Onun dışında o ateş olcerden memnun kaldım doğru ölçüyor.
guzelanne01_ ozturkaeb ilk kızımda aldık gereksiz hepsi,bu ateş ölçeri bebekler çoçuklar sevmiyor ölçerken bağrıyor ağlıypr daha çok ateşi çıkıyor ,braun yada medisanın hem alından hem kulaktan ölçen ateş ölçerini al oğlumda aldım aşırı rahatım,tırnak makası kullanışsız kesimide iyi değil Bebedorun güzel,burun pompası kullanışsız ,ortibebenin aspiratörü çok iyi Hatta durumun varsa braun şarjlı aspiratöründen alabilirsin,diğer ürünleri asla kullanmıyorsun,fırcada ben gerçek fırcadan aldım çiçeksepetinde satılıyor isim yazılı olandan
KuzeyinAnnesi10 ozturkaeb tırnak makası hic almadım törpü aldım direk tarak tek olarak aldım burun aspiratoru de Süpürge ye takılan modelden aldım biraz daha pahalı ama en güzel oymuş en rahat edileni o dediler bende çok begendim
ozturkaeb guzelanne01_ aspiratörden önce burun için ne kullanıyorsunuz. Küçük tüplü serum fizyolojik mi ? deniztuzlu spreyler varmış onun gibi bir şey mi?
Mavidunyamm ozturkaeb ay tarak yazacagima yatak yazmisim Allah’ım 😁 evet o kıllı taraklar çok pis kokuyor bence hiç alma
guzelanne01_ ozturkaeb sterimarı deniz suyu spreyli olandan Başkasını tanımam kızımdada oğlumdada kullandım püskürtünce daha iyi açılıyor
adatuna Ben sadece tırnak makası ve tarak setini aldım ayrı ayrı. Ek olarak alından ateşölçer aldım daha kolay diye. Kullananlar böyle önerdi hep.