Önce bir çocuk doktoruna gidip fizyolojik olarak bir durum söz konusu mu onu öğrenin dil bağı vs. Varsa engel olabilir sesleri doğru çıkarmada. Sonrasında ise Dil konuşma terapisine gitmeniz gerekir diye düşünüyorum. 4 yaş bebek değil erken çocukluk dönemidir. Ne kadar erken müdahale ederseniz çocugunuzun gelisimine o kadar çabuk destek olursunuz. Okula başladığında öğretmeni, okul personeli, diğer cocuklar anlamakta güçlük çekebilir vs bu tarz durumlar çocuğunuzun iletişimini ve kişisel gelişimini olumsuz etkileyebilir, öfke kontrolünü kaybetmesine neden olabilir anlaşılmamak . Üzülmeniz gereken bir durum da yok ayrıca üzüntünüzü bir kenara bırakıp müdahale edin. Uzman görüşü alın. 4 yaş öğrencilerimden yönlendirdiklerm oldu dil konusma terapisine terapistle ortak çalısarak çabucak da verim aldık.