4mevsim_1anne Kızlar ben 3.75 numara lens aldim iki gözümün numarasi farklı ama yakın olduğu için doktor kullana bilirsin dedi ama lensi takınca hafif başım dönüyor bulanik oluyor başıma gelen varmi acaba
Birdadaskizi 4mevsim_1anne numarası tam uymamıştr nasıl büyük no gözlük takınca bulanık oluyo oyle. Benimde bi gözüm 3 digeri 3.25 ben 3 numara kullanıyorum cam gibi görüyorum . gözümde varmış yokmuş belli değil rahatlık olarak yani
Baharoloji 4mevsim_1anne 15 Yıldır lens kullanıyorum hiç bu sorunu yaşamadım numarasının doğru olduğuna emin olun fark hissediyorsanız az da olsa diğer gözünüzün numarasını alsın bir de ilk defa kullanıyorsanız bu numarayı ilk takışta olabilirö
Sevil17 4mevsim_1anne gebelikte göz hassasiyeti oluyormuş. Bende rahat edemediğim için gözlük kullanıyorum şuan. Ama dediğiniz arkadaşlarında dediği gibi yanlış numaradan oluyor. Astigmatınız mı var acaba. Bu özellik de lens kullanmıyorsanız ondan da yapabilir
Civciv53 4mevsim_1anne gözünüzün dereceleri ne kadar yakın ? 0.25 kadar mı ? Yanlış ölçüde lens kullanıyorsunuz büyük ihtimalle. Yada ilk bir iki saat alışma sürecinde oluyor ama sonradan geçmesi lazım.