Halin Kızlar mayıs ayında 7 haftalıkken kese var bebek yok dediği için doktorum, kürtaj oldum, şimdi tekrar deniyoruz, böyle bir şey yaşamış olmam tekrar gebelik için sorun olmaz di mi?
Balmommyy Halin bende 6 haftalık hamileyim doktora gittim bugün kese var bebek yok 10 gün sonra tekrar bakılacak 😣
Ummuhan-ckr Halin malesef bende aynı durumu yaşadım 5 ay sonra tekrar hamile kaldım. Korkma içini ferah tut şuan 13+3 üz ilili taramamızda yapıldı herşey yolunda gidiyor çok şükür rabbim gönlüne göre versin
Mrvkurt Ummuhan-ckr aslında iyi yanından bakmak gerekiyor doğal yoldan hamile kalınıyor diye değil mi ☺️
Ummuhan-ckr Mrvkurt tabiki canım malesef derken arkadaşa cevap vermek amaçlı söyledim kese vardı bebek yoktu onun için
Mrvkurt Ummuhan-ckr bende aynı seyi yasadım o yüzden söylemek istedim bunu yasayanların tek tesellisi o çünkü en azından kendiliğinden rahimde hamilelik oluşuyor 😌 rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşallah 🙏🏻