Cagla44 Merhaba 24 yaşındayım yaklaşık 1 ay önce polikistik over oldugunu öğrendim doktor regl olup 2. Gün gel hormonlarına bakalım dedi ilaç verdi ilaçlarım bitti bende tık yok. En son adetim 2 ekim. Hic regl belirtimde yok test yaptım 2 hafta önce negatif çıktı. Normalde adetlerim düzenli gidiyordu kafam cok karıştı çocuk sahibi olmak istiyoruz. Neden böyle olmuş olabilir bu durumu yaşayan varmı?
Olala Tekrar test yapmanı öneririm ama olumsuz çıkarsa da hiç moralini bozma. İlk bebek istediğimiz dönemde hamileliğin tüm belirtileri vardı ben de ama hamile değilmişim bazen psikolojik de vucüt geliştiriyor. Pko olduğun için doktorlar çok olumsuz şeyler söyleyebilir hep en kötüsünü söylüyorlar. Bize doğal yoldan olması imkansız demişlerdi aşılama yapsak tutmaz dediler. Ben de hem pko hem çikolata kisti vardı. Yanıklar baharat var Pendikte. Tahlil sonucuna göre Oradan 2 kür kullandım. Şimdi 6 haftalık hamileyimçok şükür
Cagla44 Olala cok teşekkür ederim ama artık yoruldum pskolojik olarak sürekli hevesleniyorum ve sonu hayal kırıklığı ama hamile olsam çıkmazmıydı testte 2 ay geçti 😞
Havi Benim ablamda da aynı sıkıntı var. Bi düşüğü oldu ondan sonra düzensizleşti. Polikisti var onun da. Bu ay on günden fazla geçen ay on sekiz gün günü geçti sonra hastalandı. 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Ght Benim uzun zamandır var adet düzensizliği 37 gün 40 gün falan olurdum sonra doktora gittim polikistik dedi.hormon düzensizliği vardı.kiloluyum da.10 kilo verdim insülin direnci sınırdaydı şeker ilacı kullandım bi de yumurta kalitesi arttırıcı ilaç kullandım 6 ay deneme sonunda doğal yolla hamile kaldım Ben de çok korkmuştum olmazsa diye çok şükür şimdi 7 haftalık hamileyim.Akışına bırakın tedavinizi olun allahın dediği olur.