Çikolata Deposu ınstagramdan yorumlara bakarak çikolata dipariş verdim. Bugün öğlen geldi. Kargoyu az önce açabildim. Kutu güzel çıkolatalar güzel lakin kutunun üstündeki etikette hasar var lekelenmiş ve yırtılmış. Üzüldüm görünce. Sadece etıkette sorun oldugu ıcın iletişime geçtim cıkolata deposuyla durumu anlattım Kutuda sorun olmadıgı ıcın etiketi sadece gönderebilirmisiniz diye rica ettim. Neler neler söyledi. Kutuya kendım hasarlamışımdır. Yalancıymışım onlar asla böyle bır kutu göndermezlermiş. Etiketi yollayamazlarmış. Çok istiyorsan Etiketini resmini gönderecekmiş matbaada kendim bastıracakmışım. Yok kargo gelmiş beden 3 saat sonra açmışım. Yahu calısan ınsanlarız anında oturup kargo bakmaya fırsatımız yok. Insanlık halı dıyorum hasarlı gelmıs olabılır fırma olarak telafı etmenızı ıstıyorum. Basit bir etiketi ıstedım 5 lira bır etıket olsun. Burnumdan getirdi bın pişman oldum. Hiç böyle terbiyesiz bir firma görmedim. Parayı alırken sipariş alırken güzel. Ama kalite bu gibi durumlarda belli oluyor. Çok üzüldüm bu tavırlarından ötürü. Etiketib görselini bile göndermediler gidip kendim bastırayım. Benım gibi mağdur olmayın diye yazıyorum. Insan hevesle sipariş ediyor sonra da böyle üzülüyor. Biraz saygıları bıle yok bebeğimiz için alıyoruz sonuçta heveslenip.