Caciinnn başka bir hastaneye gidin bu endişe içinizi yer bitirir kötü bir örnek olacak geçen gün bir bayan belirtilerinin kaybolduğunu söyledi btün gece gitmedi sabah gitti maalesef bebeğini kaybetmiş.
İlla sizinde olacak değil ama içinizi rahatlatın stres yapmayın